LOTURA INTERESGARRIAK

AZKEN BERRIAK

BERGARAKO IPINTZA INSTITUTUA "ESKOLA JASANGARRIA"

• 2014/11/07 |

Asteazkenean, azaroak 5, Ipintza Institutuko zazpi ordezkari (guraso, ikasle eta irakasle) Donostiako Kursaalen izan ginen, Hezkuntza eta Ingurumen sailek antolatutako Ingurugelaren 25.urtemugaren ekitaldian. Bertan, Eskolako Agenda 21 programaren jasangarritasun-printzipioekin koherentzia frogatu duen “Eskola Jasangarria” ziurtagiria  Lehendakari eta Sailburuen eskutik jaso dugu.

Aurreko ikasturtearen bukaeran Agenda 21 programaren auto-ebaluazioaren galdetegia osatu, aztertu eta ikastetxearen bisita egin ondoren,  Batzorde ebaluatzaileak “Eskola iraunkorra”-ren ziurtagiriaren jarraipena ematea erabaki zuen. Izan ere, planifikaziorako antolaketa, hezkuntza komunitatearekiko komunikazioa, ikasleen parte hartzea eta curriculumaren txertaketa aztertu ondoren, Eskolako Agenda 21 proiektuak ikastetxeko garapen iraunkorrerako hezkuntzaren kalitatea erakusten duela ikusi zuten.

Ipintza Institutuan 2005ean ekin genion Eskola Agenda 21 proiektuari. Ordutik hona ingurumenarekin zerikusia duten hainbat gai jorratu ditugu (ura, energia, mugikortasuna, hondakinen bereizketa eta elikadura jasangarria), diagnostikoak landuz, baliabide-kudeaketa hobetzeko jarduerak  garatuz eta ingurumenarekiko konpromisoa bultzatuz, ikastetxe zein herri mailan. Ingurumena eta ikastetxea zaintzeko eta hobetzeko Eskola Komunitate osoak egindako ahaleginak bere fruitua izan du:   Eskola Jasangarriaren ziurtagiriaren berriztatzea.

Jasangarritasun agiria dugun ikastetxeok  IRAES 21 Eskola Jasangarrien sareko  partaideak izateko aukera dugu, eta plataforma horren bidez ingurumen gaiei buruzko informazioa eta esperientziak trukatzeko aukera ere bai.

Emandako aurrerapauso honek garrantzi handia izan arren, ez dugu ahaztu behar ingurumen heziketa eguneroko erronka dela, eta honetan eskola komunitatea osatzen dugun guztiok tinko jardun behar dugula gure ahuleziak gainditu eta hartutako konpromisoa sendotzeko.

Bekak, laguntzak eta diru-laguntzak / Unibertsitateaz kanpoko ikasleak

• 2014/10/31 |

Prebentzio saioak 2.DBH

• 2013/10/28 |

"Bizitzako trebetasunak” izenpean prebentzio saioak izango dituzte 2. DBHko ikasleek, talde bakoitzak  4 orduko prestakuntza izango duelarik. HAZKUNDE erakundeko hezitzaileek zuzenduko dute ikastaroa. Gurasoekin bilera azaroaren 3an, 18:30etan, izango da.

Gurasoei zuzendutako gutuna HEMEN.

Ipintza BHI 2014ko azaroak 5ean, Kursaal Jauregian ekitaldira gonbidatua

• 2014/10/23 |

Ekitaldi horretan Ingurugelaren eratzearen 25. urtemuga ospatuko dugu, eta horrez gain, Lehendakariak eta Sailburu biek, VII. aintzatespenaren prozesua gainditu dugun ikastetxeei “Eskola Jasangarria” ziurtagiria banatuko digute.

Ikastetxeko ikasleak erreka garbitzen

• 2014/10/21 |

Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko plazak - 2015ko uda

• 2014/10/08 |

Alemanian, Frantzian, Erresuma Batuan eta Irlandan, egonaldi eta ikastaroak egiteko eskaintza, udan. Plaza horiek deitzen dira, EAEko funts publikoz sostengatzen diren ikastetxetan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 3. eta 4. maila eta Batxilergoko 1. eta 2. maila ikasten duten ikasleentzat.

Informazio gehiago HEMEN.

Orientazio programa