AZKEN BERRIAK

Ipintza BHI 2014ko azaroak 5ean, Kursaal Jauregian ekitaldira gonbidatua

• 2014/10/23 |

Ekitaldi horretan Ingurugelaren eratzearen 25. urtemuga ospatuko dugu, eta horrez gain, Lehendakariak eta Sailburu biek, VII. aintzatespenaren prozesua gainditu dugun ikastetxeei “Eskola Jasangarria” ziurtagiria banatuko digute.

Ikastetxeko ikasleak erreka garbitzen

• 2014/10/21 |

Sastarrain 2014-2015

• 2014/10/13 |

Lehenengo mailako ikasle talde honek hiru eguneko egonaldia izan du Sastarrain aterpetxean. Urtero egiten dugun egonaldia da eta beti ikasturte hasieran burutzen dugu, elkarbizitza indartzeko, euskararen erabilpena sustatzeko eta inguratzen gaituen historia ezagutzeko.

Gosari orekatua, jasangarria eta ekologikoa gure jantokian

Ipintza Institutuko DBH 1.mailako ikasleak, arloen arteko proiektu bezala Gosari Orekatu, Ekologiko eta Jasangarriaren ezaugarriak,  garrantzia eta beharra geletan, era teorikoan  landu dute. Lan hau amaitzeko guztiak eskolako jantokian elkartu eta urriaren 7an, goizeko 9etan, Gosari orekatua  dastatu dute, bertako,  sasoiko eta ekologikoak diren produktuekin.

Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko plazak - 2015ko uda

• 2014/10/08 |

Alemanian, Frantzian, Erresuma Batuan eta Irlandan, egonaldi eta ikastaroak egiteko eskaintza, udan. Plaza horiek deitzen dira, EAEko funts publikoz sostengatzen diren ikastetxetan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 3. eta 4. maila eta Batxilergoko 1. eta 2. maila ikasten duten ikasleentzat.

Informazio gehiago HEMEN.

Eskolako Blogak